Träningsmatcher!♥

♥Heeej!♥
Idag har det varit två träningsmatcher med innebandyn. Vi spelade mot Tumba och Djurgården i Storängshallen. Vi förlorade tyvärr båda men jag gjorde två mål mot Djurgåren! Jag känner mig mycket bättre på innebandy än förut, har verkligen utvecklats jätte mycket på sista tiden, fast man gör ju det för varje träning också och så! ;)♥
Det var ganska långt tid mellan matcherna så då gick vi till Donken och några till Subway ;) Det var gott, var verkligen sugen på det för det var så längesen.
Har pluggat och fixat sen jag kom hem.

Förresten släckte ni igår under "Earth Hour" och har ni ställt om klockan?? ;P<3

Puss & Kram Sandra :)♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0