Godmorgon!♥

Hej allihopa!
Jag hann inte blogga mer igår än på morgonen. Jag pluggade, var på träning, var i skolan och mycket mer. Vi har SO-läxförhör idag och prov på det och lite till imorgon, men jag har och kommer att plugga väldigt mycket :)♥ Har andra läxor också. Det går säkert bra, det brukar det göra! ;)♥
Snart kommer Olivia hit, vi fick sovmorgon idag också eftersom vi stannade kvar med våra mentorer igår efter skolan. Alla ska ha enskilt möte med sin egen mentor någon gång under några veckor/månader nu.

Ikväll har jag ingen träning så det blir nog ganska lugnt, ska plugga, kanske vara med någon.
Vi får se vad som händer. ;)♥
Puss & Kram Sandra :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0