♥Hej allihopa!♥
Har haft det super bra hos farfar och Ingrid med Elvira. Vi somnade sent igår! Idag var vi hos farmor och Lasse och fikade och åt lite, sen åkte vi till Vällingby. Jag köpte 2 linnen och Elvira köpte en jeansjacka, vi köpte det på Cubus. Det är bara en liten del av det vi har gjort. Men det har i alla fall varit otroligt bra och roligt att träffas. :D♥

Sen lite senare åkte jag till Yvonnes (lådsas mamma) jobb och där var jag och köpte en sak och sen åt jag där och mycket mer. Nu på kvällen har jag tittat på melodifestivalen andra chansen. Tyckte ni att det var dom rätta som gick vidare till Globen? :)♥

Uppdaterar imorgon!
Puss & Kram Sandra :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0