Grönan! ;)♥

♥Heeeej allihopa!♥
Idag har jag, mamma, hennes jobbarkompis Susanne, Malin, Vanessa och Thea varit på Gröna Lund. Vi hade det jätte kul! Jag åkte Fritt Fall för första gången idag också, det var skit häftigt och kul :D♥ Det måste göras om och Tilt ;)♥ Jag bloggade ju aldrig mer igår sen men det har varit så mycket roligt som har hänt nu, nu kommer ju bloggningen börja igen. Jag kanske inte bloggar lika mycket på våren och sommar som på vintern och hösten. Man har ju också roligare saker för sig ute och så när det varmare årstider :)♥

Imorgon ska jag träffa Elvira! Äntligen!!! :* Vi har inte träffats sen 4-5 mars :O Det är helt otroligt! Saknar dig syster :*♥

Puss & kram Sandra :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0