Träning!

Hej allihopa!♥
Har nyss ätit efter att jag kom hem från innebandyträningen, Hanna var med idag eftersom att hon provtränar, det var tredje träningen för henne idag. Josefin P:s kompis Matilda var också med och provtränade för första gången idag. :)
Det var en super rolig & bra träning. :D
Nu sen jag kom hem har jag ätit, tittat på tv och fixat lite. Jag har också hunnit med att göra några läxsaker till skolan och ska också lägga mig och läsa innan jag somnar.
Det har varit en ganska vanlig dag idag och en bra dag! Olivia kommer ju till mig på morgonen ibland och imorse glömde hon sin mobil här så hon följde med igen hem hit efter skolan och hämtade den, vi var lite oroliga var den hade tagit vägen men den låg här som tur va!♥

Nu ska jag lägga mig, fixa ordning till skolan och läsa.

Puss & Kram Sandra :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0