Träning!

Halloj!
Har ju inte bloggat sen i lördags nu men har haft mycket läxor nu och så var jag med några i söndags. I söndags var jag med lilla Valter. Min granne som jag brukar vara barnvakt och så åt ni vet. Vi känner dom bra och jag har varit med honom/dom sen han var precis nyfödd♥ Han är 3 år nu♥
Sen var jag också med Jossan BP då, det var längesen vi var tillsammans! :) Det måste bli oftare nu igen♥
Igår var jag på träning och innan gjorde jag läxor efter skolan och så.
Snart ska jag äta middag igen och åka på träning. Har pluggat efter att jag kom hem från skolan idag också, har så mycket läxor och prov nu.

Kommer hem ganska sent ikväll!
Puss & Kram Sandra :)♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0