Kompisar

Halloj! Julia & några kompisar är här, vi gör läxor och har det jätte roligt!

Julia gästbloggar:
chacha alla sandras söta bloggläsare ni läser väll min blogg om inte? så länkar jag den i slutet. iaf, sitter här med sandra och nåra andra vi har skitkul HA-HA! men serri vi har roligt. ehm, vi ska äta hos sandra hennes mamma lagar god mat! ehm, sen ska jag hem och plugge engelska till imorrn. sen ska jag plugga spanska för vi har spanska läxa till fredag och prov om en vecka. sen ska jag kanske träffa min pojkvän linus om han inte är sjuk..aja nu skriver jag alldeles för mycket. ha det bra söta läsare!

min blogg: www.juliaalinneas.blogg.se

Puss & Kram från oss :)<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0