Romme!♥

♥Hej allihopa!♥
Det var super kul igår när vi var i Romme och åkte skidor, det var jätte nice när vi åkte hem för då satt jag, Hanna, Emelie & Tara längst fram i bussen och det var en dubbeldeckare! När vi åkte dit satt jag med Elli men om man var åksjuk fick man sitta längst fram som jag var på ditvägen, men det var bra att jag satt längst fram och mådde bra. Så häftigt och titta ut också, vi tittade på filmer, bland annat solsidan :)♥♥ Det var en skit bra dag igår! :D♥

Idag blev det bara en lugn dag efter skolan, vi fick sluta en timme tidigare för att vi fick komp för att vi badade förut och slutade mycket senare då. :)♥

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0