Min lådsasfru!♥

♥Heeej♥
Idag har jag varit med Ella och hennes mamma i kungens kurva och i Skärholmen. Dom frågade igår om jag ville följa med och det tackar man ju såklart inte nej till ;)♥
Vi var där och hade det skit kul! Dom bjöd mig på mat där :)♥ Super snällt!
Sedan skjutsade dom mig vidare till Heron City där jag skulle träffa Elli, vi gick på bio som vi hade bestämt typ för en vecka sen. ;)♥ Vi såg "Min låtsasfru" och den var jätte bra :D
Sedan fick jag skjuts hem av dom<333 Det var snällt!♥
Imorgon har jag inte planerat något förutom att jag ska sova länge!

Puss & Kram Sandra :)♥

Kommentarer
Postat av: Sandra♥

Menar "Min låtsasfru", skrev fel rubrik ;)♥

2011-04-03 @ 13:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0