Min dag!♥

♥Heeej!♥
Idag har jag haft en bra dag.♥
Gick upp i bra tid och sedan hämtade Zakarias och dom mig här hemma och sen åkte vi på innebandymatch. Kvartsfinal mot Rotebro är inte dåligt! ;)♥ Domarna var inte dom bästa och inte deras hejarklack heller. Det var en annorlunda match idag! Spelade inte så mycket för att jag skulle inte spelat egentligen så jag sa till igår att jag skulle komma. Men annars skulle jag fått spela mer. Vi skulle egentligen åkt till kusinerna Josefin & Julia och firat dom men det var lite annat så det ska vi göra en annan dag snart. :)♥

Om en stund ska jag och mamma ta en kvällspromenad. Sen blir det Stockholm-Båstad. :D♥
Puss & kram Sandra♥ Ha en fortsatt bra söndag!♥ 


(Alla är tyvärr inte med på denna bild)

Kommentarer
Postat av: Sandra<33

Tyvärr så förlorade vi :( Glömde skriva det i inlägget<3

2011-04-10 @ 18:36:55
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0