Glass♥

♥Tja allihopa♥
Kom hem från skolan för ett tag sen! Det var ganska längesen nu ;)♥
Vi fick sluta mycket tidigare idag, vi var på promenad på livskunskapen. Då lät Camilla oss sluta tidigare :D Schysst!♥
Sen stannade jag och en kompis vid vivo och köpte en varsin glass, mums!♥ Efter en liten stund kom Tessi också, hon gick in på vivo och sen kom hon ut med en glass hon också! ;)♥ Det har varit en bra och skön dag idag!
Pluggade när jag kom hem och nu ska jag nog fortsätta med det och göra lite saker innan träningen som börjar klockan 18:30 i Vistaskolan.
Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra :)♥

En sån här glass åt jag (88:an):

Kommentarer
Postat av: jag / nessa

god glass :) hahaha <3

2011-04-05 @ 16:07:40
URL: http://vanessaqvistgaard.blogg.se/
Postat av: Sandra♥

Jag vet! Hahahah ;)♥

2011-04-05 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0