Ella!♥

♥Heej allihopa!♥
Nu har Ella precis åkt hem, det var för ett tag sen nu ;)♥
När hon hade åkt hem kom det några och skulle titta på vårat bord och stolar och lite mer. Dom skulle köpa dom.
Vi ska sälja dom för att vi har köpt en del nytt till terassen ;)♥ Förresten dom som kom hade en super gullig hund som var med hit!♥

Ella och jag hade det super roligt! Vi skrattade så vi höll på att svimma typ! ;) Haha♥♥♥ Har alltid kul med henne! :D Efter skolan tog vi det bara lugnt :) Det var jag, Louise, Ella, Julia och Tessi. Vi drog till vivo sen och köpte en glass och några köpte godis också :) Sen skulle dom hälsa på deras gamla skola och jag skulle följa med. Det var fett kul! Efter det drog jag och Ella till bussen och åkte hem till mig.♥

Det har varit en toppen dag! ;)♥

Puss & Kram Sandra♥


(Jag & Ella förra året)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0