Skärholmen<33

Hej allihopa!
För ett tag sen kom jag hem från Skärholmen med Julia och Olivia :D Det var super roligt, vi shoppade och åt lite, jag och Olivia åt Majs i burk och Julia åt glass, det var jätte gott. Jag köpte lite olika saker, ett kuddfodral som det står "Du är söt när du sover på", kärlekstuggummin, ett linne och korta strumpor<333 :)

Har inte bloggat på en vecka nu typ men det har varit en bra vecka i alla fall, har varit bland annat med Julia & träffat min kusin Elvira<333 Sen har jag hunnit med mycket mer skojiga saker :D

I helgen har jag innebandycup, det ska bli roligt, vi hade träningsmatcher förra veckan och då vann vi båda :D Jag gjorde några mål<33

Det har varit en super bra vecka!
När jag kommer till min mamma sen så har vi nya tapeter i vardagsrummet, det ska bli spännande att se<33

Puss Sandra :)<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0