Helgen :)

Hej allihopa!
Har inte hunnit blogga på ett par dagar nu på grund av mycket läxor nu och mycket roligt händer också. I helgen berättade jag ju om farsta, shopping och mycket mer. I söndags var min mormor och Kjelle hos oss och fikade och sen skjutsade dom mamma och mig till skärholmen och där var det jippo och rabatter och sånt i helgen. Det var massa sånt i alla centrum kändes det som.
Där handlade vi några par skor, jag är jätte nöjd med dom.
Sen när vi skulle gå ut och ta bussen till IKEA, träffade jag Lisa från Turkiet!! En artist och show school ledare från hotellet som jag hade från det där videoklippet. :)  Ni skulle bara veta hur glad jag blev, det var så roligt och konstigt på samma sätt att man träffades i Skärholmen. Vi kramades och pratade lite <333
När vi gick in träffade jag en som höll på med musiken och  som var med i Turkiet<33333

På IKEA åt vi middag och sen köpte vi det sista till mitt rum, tror nog att det var nästan det sista nu :)

Igår började vi 10:45 med idrott så var där lite innan med Olivia, det var skönt att börja så sent<33

Ikväll är det innebandy som igår, det ska bli kul.

Vi hörs! Ni får ha det så bra!
Pussar & Kramar Sandra :) <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0