Hej allihopa!

Hej allihopa!
Hade det super bra igår hos morfar, var med mina två kusiner Josefin & Julia och alla som var där<33
Idag har jag varit på innebandyträning efter skolan, det var roligt.
Morfar fick presneter och en av presenterna var en tårta som vi bakade i går morse, försökte lägga in en bild igår men det gick typ inte, ska testa snart igen.

Kom hem vid sju och då väntade vi på några som skulle komma och köpa min garderob, dom kom aldrig för att det var någonting dom sa i telefonen. Jag får dom nya möblerna på onsdag :D Det längtar jag till :)

Fixar och har lite att göra nu innan jag ska gå och lägga mig så jag bloggar mer imorgon<3


Puss & kramar Sandra:)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0