Eric Saade<333

Hej allihopa!
I fredags var jag i Farsta Centrum, där shoppade jag och tittade på Eric Saade.
Det var invigning av den nya delen där, så vi var där och åt och typ tittade runt, min mamma var med :)
Det var en super mysig fredag.

I går så spelade jag först innebandymatch tidigt på morgonen, tyvärr så förlorade vi med 5-0 mot Tyresö Trollbäcken, tror jag dom hette.
Sen var laget matchvärdar i Störängshallen åt damlaget som hade sin första seriematch för i år mot Lockerud.
Jag kunde tyvärr inte vara med så jag följde det på text-tv, dom vann med 5-4 :D Det var super roligt!

I går eftermiddag firade vi pappa och några andra i släkten som har fyllt år.
Det var jätte roligt, jag var med min kusin Elvira då och det var ganska många hemma hos oss.

I dag har jag lite olika saker för mig, mormor och hennes man kommer vid 2 och sen efter det om jag inte skulle åka och köpa det sista på ikea eller titta på ett par skor så ska jag kanske vara med Elli. :) Det skulle vara jätte skoj! Ska smsa med henne så får vi se<33

Ha en bra dag!

Puss & Kram Sandra :)<3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0