Det är mycket som händer just nu.

Hej allihopa!
Har inte hunnit blogga nu sen i tisdags för att jag har haft andra saker för mig. I tisdags innan min innebandyträning var jag med Olivia och vi hade det super kul! :)<333
I onsdags var jag i Huddinge med Ella och det var super roligt det också, shoppade lite saker. Det var lite läskigt också för att det var Bankrån där vid 12:10 och hela Huddinge var avstängt när mamma var på väg och skulle handla efter jobbet, men Ella och jag tänkte att vi testar och åker dit i alla fall och så hade dom öppnat dom flesta affärerna förutom vissa av dom som jobbade på några affärer såg händelsen och blev väldigt chockade så att dom var tvungna och stänga. Dom sköt och allting och sen var det masa poliser och ambulanser och massa olika saker.
Igår hade jag "Lära känna" samtal, det gick bra :) Fick mycket beröm!<333

Idag var jag med Julia efter skolan och sen tog jag det bara lugnt, det var skönt för imorgon är det den där Äventyrsbanan med innebandyn så jag måste gå upp runt halv åtta. Jag berättar mer om morgondagen imorgon eller på söndag det beror på när jag kommer hem. Det ska bli jätte roligt!<33 http://www.aventyrsbanan.se/ här kan man läsa mer och se en video på äventyrsbanan och då vet ni vad jag ska göra imorgon. :D

Ha det så bra!

Puss & Kram Sandra :)<333




Kommentarer
Postat av: IB

Jag håller med det var jätte kul på äventyrsbanan<33

2010-09-22 @ 18:05:55
Postat av: Sandra

Ja, jätte roligt! :) <3333

2010-09-23 @ 18:30:47
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0