Äventyrsbanan!

Hej allihopa!
Det var en super bra och rolig dag igår :)
Först åkte vi till äventyrsbanan i Älta som både var läskig, roligt och spännande. Banan vi körde var 6 meter hög och det var verkligen kul<333 Vi hade hjälmar och sele på oss och körde massa olika saker, det borde alla prova eftersom att det var så kul. Jag vill åka dit igen!! :D
Det är svårt och berättar allting när man skriver.

Efter äventyrsbanan åkte vi hem till Michelle, där hade vi det jätte roligt :)
Vi spelade spel, badade och åt.

På eftermiddagen när vi hade ätit hamburgare åkte vi hem till Ida och där var det också jätte roligt.
Vi tittade på två filmer, åt och gjorde lite olika saker.

Det var en super bra dag igår<333

Idag ska jag typ bara plugga, ta det lugnt och allt möjligt! Ikväll så ska jag nog börja lägga in saker i mina nya garderober som blir klara tills ikväll hoppas jag. :)

Vi hörs!
Puss & Kram Sandra :) <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0