Lördag!

Hej allihopa!

Just nu är jag bara hemma och fixar lite och så.
Igår var jag med Ella och Olivia i Huddinge Centrum och en stund med Julia och några fler.
Jag följde med Ella och Olivia till deras teater och det var skit kul och titta! Ni är så duktiga tjejer!♥
Jag känner många i deras grupp så det är kul, bland annat Madde går där :) Alla var skit duktiga!
Vi gjorde lite olika saker innan och så sen åkte vi till teatern.

Idag gick jag upp tidigt för att jag skulle på innebandymatch, först en tidigt på morgonen och en annan på eftermiddagen. Vi förlorade tyvärr båda :( Men jag gjorde ett mål i första matchen! Det är jag stolt över!♥

Vad har ni gjort idag??

Ha det så bra!

Puss & Kram Sandra :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0