Hemma

Hej allihopa!
Sitter lite vid datorn nu bara och tittar lite och har nyss gjort lite på engelskaläxan som är till på torsdag. Idag sluta vi egentligen 13:30 men vi fick håltimme sista lektionen så vi slutade 12:45 så det var skit skönt!

Nu kan jag passa på och berätta om min helg:

I fredags var jag hos min kusin Elvira för att hon har fyllt år och firade henne. Det var super roligt och träffas! ♥
Det var massa där<33 Det var på kvällen och innan var jag i skolan.

I lördags så målade jag mitt rum och tog det lugnt.

I söndags var jag på innebandymatch, målade mitt rum och lite sånt.

Det var lite om min helg!

Ikväll ska jag på innebandy träning :D

Ha det så bra!

Puss & Kram Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0