Heej<3

Heej :)<333

Vad gör ni?
Själv så har jag varit ute och gjort lite saker och så med mamma och morfar.
Nu ska jag typ bara ta det lugnt resten av dagen eller vara med någon :)

Imorgon är det skola igen då, lovet har gott jätte fort tycker jag, vi ska ha temavecka hela nästa vecka och imorgon ska vi äta frukost i skolan 8:30 men egentligen börjar vi 9:00.  Vi kommer få jätte bra tider hela veckan annars hoppas jag.

Ha det så bra!

Puss & Kram Sandra :) ♥

Här är en bild på hur mina naglar ser ut nu :) Jag köpte en rosa och en vit färg som man målar olika saker på naglarna. Testade när jag kom hem <333 :D


Kommentarer
Postat av: Karolina

Fin blogg!:D<3

Sv: taack<3



Kram<3

2010-11-07 @ 17:11:47
URL: http://karolinaperssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :D

Detsamma :)



Kramar<333

2010-11-07 @ 19:55:28
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0