Elvira!♥

Hej allihopa!
Snart ska jag åka till Elvira och fira henne för att hon har fyllt år!

Vi har inte träffats sen i oktober typ :O
Men äntligen får vi träffas igen! <3 :D

Kanske bloggar mer senare när jag kommer hem men vi får se, det beror på.
Imorgon ska vi fortsätta måla mitt rum hos pappa :) Jippi! Jag får välja färg och så sen men vi ska börja måla ungefär två lager med vitt först. Sen kommer jag nog välja rosa eller lila fondvägg. Innan satt det en bord där och kanterna kommer synas lite från den så jag kanske ska ha rosa eller lila på boarden eller svampa den så. Vi får se lite vad jag bestämmer mig för. 

Ha det bra!
Puss & Kram Sandra♥ :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0