Huddinge Olympiaden!

Hej allihopa!
I söndags hade vi "Huddinge Olympiaden", det var roligt men det var lite rörigt.
På slutet ropade dom upp att våran klass vann och vi fick pengarna och pokalen och allting.

Sedan blev vi tydligen diskade för att vi tog in andra i klassen på staffetet för att några var borta och massa andra saker, dom hade inte sagt rätt regler till oss.

Det var dåligt att dom sa att vi vann och det och sedan att vi skulle lämna tillbaka sakerna.

Funktionärerna erkände att dom hade räknat fel typ och sagt fel.

Men nu skulle vi dela på pengarna, så man kan säga att vi vann eller kom delad etta. :D
Jag hade i alla fall kul när vi tävlade och det :D

När jag sprang 60 meter kom jag 2:a i mitt Heat :D

Vi vann i 4:an och i 5:an och våran klass har vunnit de mesta man kan göra i våran skola. :D 
 
Heja 6D Utsälje!!!!!



Ha det så bra!

Puss & Kram Sandra:D<33










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0