Sportlov!

Hej allihopa!

Tiden går fort när man har kul :D
Det här Sportlovet har gått jätte fort, men jag har gjort massa roliga saker.
Såhär har min vecka ungefär sett ut:

Måndag:
Åkt skridskor :D

Tisdag:
Bowlade på Heron City :D
Var på Thairestaurang, det var en Thaiaffär där också som var ungefär som i Thailand när jag var där.
Vi handlade där:D

Onsdag:
Var med pappa på jobbet en stund och sen träffade jag Farfar, Ingrid och kusin Elvira. :D
Vi såg "Farsan" på bio :D
Den var jätte bra!

Torsdag:
Vi fick våran hyrbil medan den andra är på lagning:D
Den var super fin:D
Var på Thairestaurang och handlade.

Fredag:
Träffade min moster, två av mina kusiner, Josefn & Julia:D
Vi bowlade, fikade och massa annat.
Mamma och jag åkte.

Jag har gjort lite mer saker, typ handlat och sådär men det här var mycket av det jag har gjort:D 

I helgen ska vi shoppa lite och lite mera saker.:D

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra <33

Det har varit ett jätte bra Sportlov i alla fall :D:D


Kommentarer
Postat av: elvira

de va jättekul att träffa dej (:

och de va skit kul idag!

vi måste träffas snart igen,

puss, älskardej :*

2010-03-13 @ 23:25:00
Postat av: Sandra

Det var super roligt:D <33

Puss & Kram Sandra <33

2010-03-14 @ 13:49:42
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var super roligt.

Alltid<33

Puss & Kram Sandra <33:D

2010-03-14 @ 13:51:37
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0