Melodifestivalen 2010!

Hej allihopa!

Igår var jag på Melodifestivalen med Elvira :D Vi var där på genrepet.
Förra året var jag och Elvira och några andra på direkt sändningen:D

Jag har varit där ganska många gånger förut också.

Det är jätte roligt.

Tycker ni att hon som vann var bra?

Det var inte direkt henne som jag hade hoppats på, men hennes låt var faktiskt rätt bra.
Jag trodde inte att hon skulle vinna men det gjorde hon.

Jag tycker att dom flesta var bra men några av dom som jag hoppades mest på var Pernilla Wahlgren och Erik Saade. :D Vem eller vilka hejade ni på?

Jag bloggar kanske mer sen:D

Ha det så bra :D

Puss & Kram Sandra <33


Kommentarer
Postat av: josefinP

jag tyckte mest om darin och eric saade!!

pöösss

2010-03-14 @ 20:36:16
Postat av: elvira

de va jätte kul :D

ja hejade på salem al fakir och eric saade (:

fast dom kom ju två och trea ;p

puuss !

2010-03-16 @ 21:07:37
Postat av: Julia

Jag hejade på salem al fakir!! Men Anna var okej <3

2010-03-19 @ 21:08:02
URL: http://juliiee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0