Lördagsmys!

God kväll allihopa!

Nu sitter jag och kollar på Körslaget och sitter lite vid datorn. 
 
Idag har jag varit med Emelie i super många timmar :D
Vi hade det super bra<33

Vi var bland annat i Liljeholmen och shoppade :D

Emelie köpte:

Ett par mjukis byxor (turkosa/ blåa)
Ett par långa shorts (turkosa)

Jag köpte:

Ett par mjukisbyxor (gula)
Ett par långa shorts (turskosa)
Tre linnen (svart,  rosa och vitt)
En tröja som en tunika (lila)
Strumpor (olika färger)
Med mera.

Jag behövde lite olika kläder, vi handlade på Cubus och H&M men vi var inne i olika affärer.
Jag tycker det som du Emelie, läs svaret på min kommentar Emelie<33
Vi hade det i alla fall super idag<33 :D
Imorgon har jag innebandy, det är den sista matchen för säsongen tror jag och sen efter är det gymnastik imorgon också.

Nu ska jag chatta med Emelie med mera.

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra <33 :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi hade super bra i går



Kramar Emelie:D <33

2010-03-28 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0