Gymnastiken!

Hej allihopa!

Jag kom hem från spanskan för ett tag sen.
Jag ska snart äta middag för att jag kommer bli hämtad kvart i fem sen av Emelie vi ska på gymnastiken.

När jag gick hem så såg jag Vilma som också går på våran gympa, men hon skulle inte gå på gympan idag.

Emelie ska ta med sig Gabriella till gympan.
Jag fick åka med dom ringde Emelie och sa igår efter att vi hade varit tillsammans :D

Tack Emelie, va snällt! <33 :D
Emelie och jag var tillsammans igår :D
Sen innan vi gick och la oss chattade vi jätte länge på msn. <33
Det var super roligt igår. :D

På tisdagar har jag både innebandy och gymnastik men jag brukar gå på innebandyn på tisdagar, men idag ska jag gå på gympan.
Vi har snart uppvisning så jag vill träna lite till den och sådär.

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra <33 :D

Här är några i vår grupp på en tävling! :D<3




Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är roligt att vara med dig Sandra:D

Vi är ju ganska mycket tillsammans och det är super rolig. Det hoppas jag att du också tycker. Det är roligt att gå på gympan:D <33

2010-03-26 @ 20:31:28
Postat av: Sandra

Tack så mycket Emelie! <33 :D

Det tycker jag också, det vet du att jag har sagt.



Jag tycker att det är super roligt och bra :D

Kramar Sandra<33 :D

2010-03-26 @ 21:00:35
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket Emelie :D

Det är super roligt!

Det vet du för det har jag sagt:D

Kramar Sandra <33 :D



Ha det så bra, vi ses imorgon<33

2010-03-26 @ 21:14:16
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0