God kväll :D

Hej allihopa!

Just nu sitter jag och chattar lite med Elvira och lite sånt:D
Jag har kollat på körslaget och jag gör det nu också.

Idag har jag varit lite barnvakt och varit med några kompisar.
Sen har jag gjort lite olika saker.

Idag var det första gången för den här säsongen på körslaget.

Brukar ni kolla på det?
Det brukar jag göra :D

Jag kanske bloggar ett inlägg sen innan jag går och lägger mig också:D

Nu ska jag fortsätta prata och chatta med Elvira<33

Puss & Kram Sandra <33 :D

Gamla bilder från när Elvira sov hos mig!
Älskar dig Elvira! <33 :D




Kommentarer
Postat av: elvira

aaw älskar dig sötis :*

de känns som de va skit länge

sen vi tog bilderna! vi måste

träffas snart och sova över.

p u s s (:

2010-03-20 @ 21:46:08
URL: http://escw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0