Turkiet!

Hej allihopa!
Nu har jag inte bloggat på ett tag som jag skrev i förra inlägget.
Jag har varit i Turkiet, har haft det super<33 Har uppträtt med "Show school", sjungit karaoke, badat, ätit god mat, solar och mycket mycket mer.

Det var en entertainmentgrupp som uppträde precis som förra året då jag var på samma hotell. :D
Dom är så fantastiskt bra, jag uppträde med två andra från Sverige Hampus & Berglind.
Det var super roligt, vi tränade på dagarna och sen en dag gick vi in backstage där sminkade vi oss och gjorde i ordning, det var super super roligt. Saknar er!<33

Igår träffade jag Elvira, vi var i Vällingby, åkte till en park och mycket mer. Vi hade det jätte bra :D<33

Imorgon är det ju Midsommar!
Glad Sommar!


Puss & Kram Sandra :D <33
Ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: elvira

har saknat dej jättemkt!

du har blivit skit brun :o

vi måste ses snart igen!<3

loooove u.

2010-06-24 @ 22:11:46
Postat av: Sandra

Tack<33 Jag har saknat dig jätte mycket också.

Det var bra att vi kunde träffas precis när jag kom hem. :D

Vi måste ses snart igen!



Älskar dej! Puuussss:D<333

2010-06-27 @ 11:22:38
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0