Lördag

Hej allihopa!

Nu slutade precis Sommarkrysset som jag har tittat på.
Igår var jag på Grönan med min mamma, en på hennes jobb, hennes barn och några fler, det var jätte roligt :D Jag har Guldkort! :D <33 Har varit på Grönan två gånger i år nu:D

Jag ju inte bloggat så mycket för att det är ju så varmt och skönt ute, i sommar vet jag inte hur mycket jag kommer blogga men i alla fall lite.
Jag vill vara ute och sådär då.

Så då vet ni om jag inte bloggar, men sen efter sommaren kommer jag blogga mera, men vi får se nu och under sommarlovet. <3

Nu ska jag sitta lite vid datorn och prata med Elvira snart, vi skulle höras idag.

Imorgon ska jag springa Mini Marathon med innebandylaget. :D

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra:D<33






Kommentarer
Postat av: eeeeewi

heeeej sandy :D

jättekul att träffa dej både

igår och idag, aa du sitter ju

bredvid mej nu haha (:

kmr saknar dej aaaaaaaaaasmycke

tills vi ses igen.

puuuuuuuuuuuuuuuss love you.

2010-06-11 @ 15:48:56
URL: http://escw.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Ewi:D

Det var jätte roligt att träffas två dagar i rad :D

Jag saknar dig nu, och kommer sakna dig<33

Älskar dej! Puuuuuusssss:D<33

2010-06-12 @ 12:42:29
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/
Postat av: elvira

sv; jaa de va skit kul :)

vi måste ses snart igen!

grönan också, jag ska få

med dej i insane haha :D

ääälskar dej!<3 puusss

2010-06-24 @ 02:33:55
Postat av: Sandra

Jaaa<33 Jag åker kanske den :D Hihi<33

Vi hörs på telefon och bestämmer snart.



Älskar dej!<33 Puuusss :D<33

2010-06-27 @ 11:20:05
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0