Hej allihopa!

Hej allihopa!
Just nu sitter jag lite vid datorn.
I fredags så var jag på "Lets Dance", det var super roligt.
Jag var där med mitt innebandylag:D
Man fick sitta var man ville och jag, Michelle, Andrea, Josefin P, Josefin A, Louise, Ida och My satt vid ett bord. :D
Vi satt vid ett bord längst fram.
När det var slut sen så fick man gå fram och ta autografer av vissa tror jag.
Jag fick autograf av Rabih, Molly, David (programledaren) och Matthias. :D
Jag var förra året på "Lets Dance" också och då fick jag andra autografer:D

Bloggar mer sen:D 
 
Ha det så bra! :D

Puss & Kram Sandra <33


Kommentarer
Postat av: josefinP

de var så himla kul där!!!

inte sant<3<3

jossan innebandyn

2010-02-14 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0