Fredag!

Hej allihopa!
Nu är det äntligen Sportlov!
Jag har försökt att lägga in lite bilder från Thailand, bilder från hotellet  och sådär men det är någonting konstigt:S Jag kan prova med bilder från Kungsberget sen. :D Det går bara att lägga in vissa bilder.

På Sportlovet ska jag göra lite grejer hemma och sådär. 
Jag ska till exempel gå på bio,  träffa Elvira och mycket mer. Det är väldigt skönt med Sportlov i en vecka.
Vi har ju varit och åkt skidor i Kungsberget och i Romme med skolan, så det blir ingen skidåkning på Sportlovet:D  

Idag fick vi super god mat i skolan, vi brukar få god mat i skolan men idag så fick vi extra god mat.:D 
Klyftpotatis, kött, gelé och sås. Mums!!:D 

Det hade vi bestämt att vi skulle äta här hemma också, så det fick bli det två gånger. Mums!!:D 

Ikväll ska jag chatta med Emelie:D , kolla på tv, fixa. 
Jag håller på och rensar och fixar i mitt rum. Jag säljer kläder på blocket och idag sålde jag två tröjor och två par byxor så jag och min mamma gick och mötte en tjej som skulle köpa kläderna vid busshållsplatsen. :D 

Idag ska jag också gå och lägga mig tidigt. Jag ska på gymnastikläger imorgon. 
Emelie kommer och hämtar mig här imorgon bitti klockan halv åtta och sedan skjutsar hennes mamma oss till Huddinge hallen där vi får skjuts till där lägret är. Det ska bli jätte roligt! 

Jag ska försöka uppdatera bloggen i helgen igen eller under veckan på Sportlovet.    

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0