Fredag!!!

Hej allihopa!
Skönt med fredag & helg!

Jag fyllde ju år i tisdags! Jag hade det super bra då, fick massa fina presenter! Var också i Gamla Stan och där tittade vi runt och åt och så. :) <3 Jag var där med mamma.
Pappa och vi firade mig i söndags men jag träffade han och Yvonne på min födelsedag i alla fall. Hade ju släktkalas hos pappa förra helgen och ska ha det på söndag hos mamma.

Köpte lite olika saker där i stan, det var en super bra födelsedag! Blev ordentligt firad i skolan också♥ :D
Tack så jätte jätte mycket för alla fina gratulationer jag fick på facebook, på sms, som ni sa och allt!!♥ :)

Ha en jätte bra helg!<333
Bloggar säkert någonting i helgen, ska jag verkligen försöka :)

Pussar & kramar Sandra♥ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0