Madde

Heej allihopa!
Idag har jag varit med Madde, kom ganska nyss hem från henne, vi har varit hemma hos båda idag och gjort massa skojiga saker.
Nu sist så hade dom gäster och jag var där när dom kom så frågade dom om jag ville äta med dom och då hjälpte jag och Madde till med maten och sen åt vi.
Sen följde Madde och Sandra med mig en bit när jag gick hem.
Sandra och hennes mamma och pappa var hos Madde, Sandra är Maddes kompis och jag har lärt känna henne lite också nu.

Det har varit en super bra dag med Madde :D
Tack så mycket, du vet varför Madde! <33 :)

Ska kanske cykla över till henne imorgon och så ska jag hämta några saker.

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra :)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0