Lägret

Hej allihopa!
Har precis duschat efter ha kommit hem från innebandylägret. Det är super kul!
Men imorgon är det sista dagen.

Igår var vi på Heron city med lägret, vi åkte privatbuss dit och hem, när vi kom fram åt vi på O´Learys och sedan bowlade vi :D Om man räknade ihop det vi han köra så fick jag runt 180 poäng :)

Igår eller i tisdags eller när det var så hade alla fått träningsverk, det har jag verkligen fått, helt plötsligt viker sig mitt ena ben, men det är bättre nu.
Ska på fysträning ikväll. Min träningsverk går bort när jag tränar så det är bra att träna.

Imorgon ska vi bada i Huddinge Hallen där lägret är och det ska bli jätte kul :)

Nu ska jag vila lite innan fysträning.

Puss & Kram Sandra :) <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0