Julia :D

Hej allihopa!<3
Igår var jag med Julia, vi ska börja i samma klass nu till sjuan.
Vi var mycket tillsammans på dagis och nu märkte vi när vi fick klasslistan att "Vi ska börja i samma klass!", super roligt, vi var och shoppade och fikade igår när vi träffades och idag så ska vi gå på bio, det är en film som heter "Grown ups" och som har premiär idag :D Den verkar vara jätte bra!
Har fått biobiljetter och kort när jag har fyllt år som presenter och så förut så jag har en del hemma och sen vet jag också fler filmer jag vill se och filmer som kommer ut på bio snart.  
Nu ska jag snart äta frukost och fixa.

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra :D<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0