Wii

Hej allihopa!
Nu spelar jag och Emelie Wii:D
Det är super roligt, Emelie spelar Tennis nu:D Jag ska köra det snart också.
Det är spännande nu:D Heja Emelie! Heja Emelie!

Heja Sandra! Heja Sandra!
Nu sitter jag Emelie och tittar på när Sandra spelar tennis:D
Kom  igen SANDRA!
Nu leder sandra med 40 - 15 och nu vann Sandra!
Nu är det ny omgång och Sandra leder  med 30 -15 kom igen!
Sandra vann i gen och hon hoppar runt i en cirkel just nu.
Nu startar en ny omgång. Det  var super roligt att spela. 
Det är spänande nu vem det  är som vinner. hoppas det blir Sandra, Heja Sandra! Heja Sandra!
Sandra vann jaaa!

Nu sitter jag Sandra och skriver!
Emelie spelar igen!
Kom igen, kom igen!
Emelie vann! Grattis! :D
En ny omgång.

Nu ska vi fortsätta spela, vi kanske bloggar mer sen:D

Puss & kram Sandra & Emelie:D<33




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan!

Ja det var super roligt att spela wii

DEt sak bli roligt att gå på gympan sen.

Hoppas att vi får göra frivolter!



Puss&kram Emelie :D <33

2010-04-11 @ 14:28:26
Postat av: Anonym

Hejsan!

Ja det var super roligt att spela wii

DEt sak bli roligt att gå på gympan sen.

Hoppas att vi får göra frivolter!



Puss&kram Emelie :D <33

2010-04-11 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0