Onsdag

Hej allihopa!
Just nu är jag hemma hos Emelie. 
Idag var jag med min mamma på jobbet. 
Min mammas jobbar kompis barn var med, jag var med en av dom i centrum där vi shoppade lite. 
Vi shoppade ett tag och var på jobbet ett tag. 
Vi åt lunch på nån TexMex restaurang, jag åt där med min mamma, deras mamma,  Vanessa och Malin som dom heter.
Jag har shoppat ganska mycket på sista tiden:D 

Det har varit en super bra dag<33

Jag ringde Emelie och frågade om vi kunde göra någonting och då sa hon att hon var med Mikaela i Huddinge Centrum. Så då kunde vi inte just då men vi träffades i Huddinge Centrum sen när jag och min Mamma var på väg hem.
Vi åkte samma buss.
Sen hände det någonting så nu är jag och Emelie tillsammans.
Vi ska snart äta middag.

Vi kanske bloggar mera sen.  

Ha det så bra!
Puss & kram Sandra & Emelie :D<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0