Huddinge Centrum

Hej allihopa!

I påsk gjorde jag massa roliga saker och fick super fina presenter!
Jag träffade hela släkten:D

Idag har jag och Emelie varit tillsammans, vi var i Huddinge centrum:D
Vi köpte likadana saker:
Guld hårspennen
Lila linne
Kräm
Halsband
Sen köpte jag två pennor, en rosa och en lila
Sen köpte vi lite mer!

Vi åt lunch på Mc Donalds!

Sen gjorde vi lite andra saker.

Vi åt nyss en Risifrutti och kollar på film och sen ska vi äta middag och efter det ska vi på gympan. :D<33

Puss & Kram Skumbanan!
Sandra & Emelie! <33:D

Bilder kommer sen!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var superroligt i hudding centrum.

Jag är nöjd med det jag köpte i dag:D



Kram Emelie:D <33

2010-04-06 @ 20:13:19
Postat av: Sandra

Det var super roligt!:D

Jag är också nöjd med det jag köpte, jag har shoppat ganska mycket på sista tiden:D



Det är alltid roligt att vara med dig:D



Många Kramar Sandra :D<33

2010-04-07 @ 16:48:50
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0