Hej allihopa!

Hej allihopa!
Nu har jag inte bloggat på några dagar.
Jag har haft mycket träningar den här veckan, det är väl ungefär så som jag skrev i förra inlägget eller lite annat.
På söndag har jag gympauppvisning, så jag har tränat mycket. Idag tränade vi i ungefär 2,5 timmar.
Jag ska göra olika saker på uppvisningen bland annat, frivolter, handvolter, flickis och mycket mera.

Imorgon ska jag kanske åka och shoppa lite och sådär, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon.

Vi får se om jag lägger in något inlägg imorgon också eller när det blir nästa gång.


(Det blev fetstil och vit men det gick inte att ändra:P)

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra:D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0