Vecka 21

Halloj allihopa!

Eftersom att jag inte bloggat i veckan så tänkte jag att jag skulle berätta lite om veckan och långhelgen som har varit, alltså vecka 21.

Måndag:
I måndags var jag bara i skolan och det var som en helt vanlig måndag.
Med musik, matte, planering, idrott och lite olika ämnen.

Tisdag:
I tisdags så var jag i skolan, då hade vi NO, Eget arbete och lite olika ämnen.
Vi hade också en vikarie då som heter Hanna, hon och jag hade redan träffats så vi kände varandra lite innan.
Min fröken var ledig, det var därför vi hade vikarie.
Min fröken fyllde år i tisdags också. :D Grattis Maria i efterskott!

Onsdag:
I onsdags så var det 8-12 dag, det var skönt att sluta tidigt.
Efter skolan så gick jag till Madde, sedan var vi tillsammans och gjorde lite olika saker.
Senare så var jag med några andra kompisar och vi gjorde lite olika saker vi också.

Torsdag:
I torsdags var jag med Jossan och några kompisar, vi spelade lite Badminton och gjorde olika saker.
Vi vill gärna börja på badminton så vi håller på att kolla runt lite, om det finns någon Badminton klubb eller så här runt .
Vi spelar mycket badminton både hon och jag.

Fredag:
I fredags så var jag på Grönan men Jossan, hennes lillasyster Jessica, Min pappa, deras pappa och min lådsas mamma Yvonne.
Det var jätte roligt!
Vi åkte olika attraktioner, bla. Jetline, Kvasten, gick i Lustiga Huset och många andra.
Jag har också varit barnvakt till min granne Valter, han är 1 år och ungefär 5 månader.
JAg brukar vara barnvakt åt honom ganska mycket.
Han är så söt!
Det är jätte roligt att vara barnvakt åt honom.

Lördag:
I lördags så gjorde jag lite olika saker, jag var med Linnéa, Jossan och några andra kompisar.

Söndag:
I söndags så var jag med kompisar, jag och min pappa var också och handlade presenter till Yvonne och kollade lite på saker.

Det var lite snabbt skrivet om min vecka förra veckan.
Jag har gjort mera saker och sådär men det var lite snabbt skrivet om denna vecka, hehe..
 
Men idag så har jag varit ledig från skolan för jag har varit sjuk. 
Jag hade lite saker när jag var mindre och det kommer ibland när jag är äldre också.

Jag kommer att lägga in bilder och berätta om min Turkietresa en annan dag som jag sa i förra inlägget.

Ha det bra!

Puss & Kram
Sandra <33

Kommentarer
Postat av: Elli

Bli frisk! =D

Kram <3



Förresten låter som roliga dagar. :D

2009-05-25 @ 15:45:21
URL: http://hetbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0