Sommarlov!

Hejsan svejsan!

Nu har jag sommarlov!
Vi hade avslutning idag, det var både roligt, sorligt, tråkigt och allt på en gång liksom.
5 i vår klass slutar :( Elina, Adam, Joel, Erica och Ellen, men Erica är i Thailand så hon har redan slutat :(
Det är så tråkigt att så många slutar! :(
Väldigt många från min släkt var där :D hehe
Men det var så tråkigt att föräldrarna och dom inte fick kolla på själva skolavslutningen :(
Det var så regnigt så då fick vi vara i gymnastiksalen, och då fick bara sexornas och sexåringarnas förädrar och sånt vara där nere. Men jag går ju i femman så mina föräldrar och släkten fick inte kolla :( Det är ju det som är själva avslutningen också men sen så hade vi ju eget fika och eget uppträdande i klassrummet, det var roligt! Jag uppträde på 2 nummer, jag dansade med Pernilla och redovisade på Smart boarden med Carro, allt var jätte kul :D

Philip han har varit i vår klass några dagar nu och hälsat på och så för att han har ju varit i Thailand flera år typ nu men kommit hem lite i mellan åt också. Det var jätte kul att se han och hans brorsa igen!

Efter avslutningen så kom några i släkten och fika hos oss, min kusin Elvira och jag åt först lunch sedan åt vi jordgubbstårta...mums! 

Iår slutar vi den 10 juni (alltså idag) och har då sommarlov till den 19 augusti, förra året slutade vi den 4 juni och började igen den 20 augusti och detta år så fick vi mindre lov men det jämnar väl ut sig med andra dagar typ studiedagar och sånt.

Det kommer att bli ett jätte bra lov i alla fall såklart, på lördag t.ex. så kommer min kusin sova över oss mig, det ska bli super kul! :D 


Jag fick avslutningspresent också som jag inte berättat om, men det kan jag göra också, jag fick 900 kronor sammanlagt, ett äkta guldhalsband, 2 rosor och ett Guldkort på Grönan. Det tycker jag var jätte bra presenter!
Jag blev super glad!
Guldkortet var jag tvungen att vara med och köpa, man skulle ta kort typ och lite sånt där så jag fick ett presentkort så länge så jag kunde byta det sen mot ett guldkort! :D Det ska jag göra snart. :D
Fick också från min lärare i skolan och från skolan har jag varit skolpolis också, jag fick en biocheck, 50 kronor och ett papper eller som ett diplom för att jag hade varit skolpolis. Jag gav också presenter till dom i skolan, Maria och några till.
Vivi hon ska ju sluta :( så hon fick present :D

Föressten, vår matsal är klar nu! Jippie! Vi har ju ätit i måtlådor i 1 år nu och äntligen så är den klar! :D
Vi fick matlådediplom som belöning.

Bloggar mer senare kanske!
Ha det bra!

Puss & Kram Sandra <33

Hittade på google... mums!:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0