Snart lunchdags!

Hej igen!

Jag ser på klockan att det är dags att börja med lunchen om ett tag.
Jag ska äta rostbiff, potatissallad och grönsaker, det ska bli gott... mums!

Det är nog dags för mig att fixa klart lite och så för jag håller verkligen på att göra en stor städning och rensning i mitt rum, jag älskar att städa och fixa.
Många kanske tycker tvärtom men jag har faktiskt alltid gillat det. :D hehe

Sen när jag ätit klart och så ska jag ringa Jossan sedan ska vi mötas vid skolan och sedan kommer hon hem till min mamma.

Det är bäst att jag börjar äta och fixar lite till innan vi möts och hon kommer.

Bloggar mer senare!

Puss & Kram Sandra <33

Kommentarer
Postat av: Elli

Låter skoj, hihi. :P<3

2009-06-12 @ 11:07:36
URL: http://hetbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0