Skriva mer!

Hej allihopa, det blev inget mer inlägg igår som jag sa att jag kankse skulle göra igår.
Jag skrev i alla fall ganska mycket om avslutningen och den dagen igår.

Innan det så skrev jag inte så mycket vad jag gjorde och så men jag gjorde lite olika saker en rolig grej var att jag var på Pernillas beach party vid Långsjöns badplats i söndags, hon bjöd hela klassen :D Det var jäte roligt allting, jag hann inte vara med på allt för att jag var hos min mormor innan för hon fyllde år när jag var i Turkiet. Mina kusiner var där, min mamma, jag, deras pappa, min moster, min morbror och såklart min mormor och hennes man Kjelle som bor där. :D

På Pernillas beach party spelade vi brännboll, badade i sjön fats jag gjorde inte de för att jag hade varit sjuk och då ville jag inte bli det igen som jag var ett tag då.
Men jag doppade i alla fall fötterna lite grann och hade handduk och bikini. :D
Hon fick massa fina presenter också, och det fanns jätte gott fika... mums! :D

Jag kommer att blogga mer nu, minst ett inlägg om dagen, men jag skriver ändå inte allt i bloggen men minst ett inlägg om dagen.

Bloggar mer senare, jag är föressten på min mammas jobb idag.

Ha det bra
Puss & Kram Sandra <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0