Midsommarafton!

Hej igen!

Nu har jag haft lite fredagsmys och lite allt möjligt. :D

Jag lovade ju att blogga och berätta vad jag har gjort idag på midsommarafton. :D

Ja om vi kommer till det nu har jag varit på Jakobsbergs gård, där var det midsommarfirande.
Det var allt möjligt där, lotteri, dans, fika och allt möjligt.
Vi fikade inte med det fikat som var där utan vi tog med oss eget, mamma och jag bakade jordgubbstårta i morse.
Den blev super god, lägger in bidler imorgon om det funkar för det funkar inte alltid.
Vi fikade också med kakor och bullar och massa godsaker.

Alla som var där var:
Morfar
Mormor
Morbror
Kjelle min mormors man
Mina kusiner Josefin och Julia
Moster
Min mosters man Anders
Mamma
Jag
Josefin och Julias farmor Sonja

Det var dom vi var där med :D
Alla i släkten och sådär var inte där men här var dom som var med.

Vi dansade runt midsommarstången, tog lotter jag vann ett gosedjur som var super gulligt! Det var en krokodil!

Vi tog mycket bilder där, kan kanske lägga in några om det funkar som jag sa längre upp i detta inlägg (om det funkar...).

Detta var bara lite av dagen, vi har gjort mycket annat skoj också! 
Det har varit en jätte bra och rolig dag! :D <33

Ha en fortsatt trevlig midsommar!
Puss & Kram Sandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0