Kan gå på Gröna Lund när jag vill!

Nu kan jag gå på Grönan varje dag om jag vill!
Jag fick ju ett Guldkort på Grönan igår, det var ju en av mina avslutningspresenter :D
Jag kommer att gå på Grönan rätt ofta nu :D Det är så kul!
Jag ska dit idag efter jag har varit med min mamma på jobbet.
De är så bra att ha Guldkortet för att då sparar man in pengar, men det beror såklart på hur många gånger man går.

Jag ska få själva Guldkortet idag för att man var tvungen att vara med och köpa de så igår fick jag ju bara presentkortet så jag skulle byta det idag, om ni vill veta mer om det så läs på det senaste inlägget från igår.

Ha det bra!
Puss & Kram Sandra <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0