1/6-09

Hej allihopa!

Det är så varmt nu och har varit, det har varit över 50 grader på vår terass.
 Tänk att det redan är juni!
Snart ska jag sätta mig på terassen och äta jordgubbar och mjölk, mums!

Jag har inte bloggat på ett tag nu, jag sa ju typ kanske efter Ellens fest, men så blev det inte.
Det var jätte roligt på Ellens fest, vi gjorde massa olika saker, bl.a. tipsrunda, hoppade studsmatta, åt god mat och mycket mer. På tipsrundan så fick jag och Felicia flest rätt, vi fick 7/10! :D

Det var lite om Ellens fest i alla fall.

Igår var det ju Mors Dag, jag firade min mamma.
Hon fick en nalle som hade en tröja på sig som det stog Världens bästa Mamma!
Hon fick också som en plansch som det stog lite grejer på och någon till sak.
Sedan firade jag henne med lite andra saker också.
Hon blev jätte glad för allt! :D

Jag sprang också Mini Marathon igår inne i stan, det var jätte roligt.
Det var så varmt att springa i denna värme som är och har varit.
Mini Marathon är lite drygt 2 kilometer, jag sprang på ungefär 11 minuter.
Vi fick medalj och en påse med massa olika grejer i, bl.a. vattenflaska, tröja, godis och mycket mer!
Jag sprang med innerbandyn, 98:orna och 97:orna som jag går i.
Vi hade Mini Marathon, piknick och brännboll som avslutning på denna säsong.
Det var roligt!

Idag så har jag varit hemma hos min granne Valter som är 1 år och några månader, min pappa skulle på något möte och lite typ personalfest på jobbet så jag fick vara med dom så länge.
Valter skulle åka bort nu ett tag utan Annika och Martin hans föreldrar, med hans mormor och morfar.
Så jag var där och åt middag och var med dom, sedan åkte Valter och då var jag med Annika och Martin, och efter ett tag kom min pappa hem.

Det har varit bra dagar!

Bloggar mer i morgon om jag har tid!

Ha det bra!

Puss & Kram
Sandra <33

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej allihopa igen!

Glömde att skriva att den där planschen jag skrev att jag hade gett till min mamma, den har jag gjort själv.



Puss & Kram Sandra <33

2009-06-01 @ 20:12:24
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0