Gröna Lund! :D

Hej igen allihopa!
Idag ska jag till Grönan för nionde eller tionde gången iår. :D

Jag ska dit med en kompis från Skåne som just nu är i Stockholm. :D
Jag lärde känna henne när jag var på Grönan förut med Farfar och Ingrid, det är någon typ i Ingrids släkt eller något.
Då sov jag hemma hos min farfar i två nätter med Elvira.
Då var Julia, Elvira och jag tillsammans och gjorde olika saker. :D Det var super kul!

Men idag så ska jag i alla fall träffa Julia.

Ha det bra!

Puss & Kram Sandra <33


Kommentarer
Postat av: e

Svar: Tack gumman :) <3

Hihi ja tycker jag med :)



Hoppas att du har en jättebra sommar och att vi kanske ses nått i sommar snart? :D



Kram från Elli <3

2009-07-22 @ 20:28:26
URL: http://hetbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0