God morgon!

God morgon allesammans!
Nu sitter jag här och bloggar lite, min kusin Elvira och hennes pappa har sovit hemma hos oss inatt :D
Vi grillade och hade det roligt igår också! :D
Idag ska Elvira först överraska sina kompisar som fyller år idag, Malin och Maria heter dom, den senare idag så ska jag, Elvira, hennes pappa Leif, min pappa, Yvonne och min lådsas syrra Sofie bowla.
Jag vet inte rikitgt var det blir men vad spelar det för roll, det är det roligaste att bowla. xD

Men nu ska vi nog gå och äta frukost om ett tag :D

Bloggar kanske senare!
Ha det bra!
Puss & Kram Sandra <33

Kommentarer
Postat av: Elli

Hur är det med dej gmn ?:) <3

Kram

2009-08-01 @ 19:22:39
URL: http://hetbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0