Varit hos Signe och hennes familj!

HEJ!
Idag har jag varit hos min kompis Signe och hennes familj som jag tror jag sa förut  (jag lärde känna dom när jag var i cypern som jag kanske också sa förut.) Hon hade ett litet kalas eller fest eller vad man ska säga. Det var en lite annorlunda fest/kalas för vi var på Torekällberget och red, matade djur, tog hand om alla djur och kollade på massa mer djur och sånt.
Sedan var vi hemma hos Signe och åt lite och fikade lite. Torekällberget ligger i Södertälje för hon bor där.
På Torekällberget red jag på två hästar men jag kommer inte riktigt ihåg vad dom hette. Vi hade två stycken en kille och en tjej som var typ våran guide som hjälpte oss och sånt tjejen hette iallafall Anna men killen vet jag inte riktigt. Vi tog hand om grisar, getter, hästar, kaniner och lite fler djur.  
När vi var färdiga på Torekällberget innan vi skulle hem till Signe så fick vi en stor polkagrisklubba och en bild på Torekällberget typ som ett vykort men man kan ju även ha det som en bild typ. Det var jätte kul och ta hand om djur och rida och massa andra saker.

När vi kom hem till Signe så fick vi mat och fika. Sedan gick vi ut och kollade på hennes kanin som heter Hassel. Den här kaninen dom hade nu hade dom köpt från Torekällberget. Den var jätte söt!
(Det här var en liten historia om hennes kalas/fest XD)

Men nu ska jag iallafall fixa lite till skolan och sånt för imorgon är det ju måndag igen, jobbigt och gå upp på morgonen oftast så jag tänker inte lägga mig så sent.
Men nu säger jag Hejdå & God natt och Sov gott även fast jag inte ska gå och lägga mig nu :D

(Denna vecka börjar mina träningar igen efter jullovet så imorgon ska jag på gympa och några andra dagar har jag innebandy och sånt, så vi får se när jag skriver igen om jag inte skriver imorgon.)


Kommentarer
Postat av: adamski ^^

hejsvej ;D ja.. imorgon är det plugget som gäller... ^^

2009-01-11 @ 19:59:17
URL: http://masterblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ridning äger :)

2009-01-12 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0